
Analys och Rapport
Vi på Seofy tar analys och rapporter på allvar!
Vi har genom vår långa erfarenhet i branschen lärt oss att inte ens den mest inbitna marknadsföraren tycker om att spendera mycket tid på att följa upp statistik. Man vill att det ska vara så tydligt, enkelt och väl presenterat som möjligt.
En digital marknadsföringsexpert kanske föredrar att ha med ”CRO Frekvens” ”CPC” ”Bounce rate” och andra häftiga facktermer i sina rapporter och då löser vi rapporter som reflekterar dessa behov.

Du som VD för ett medelstort industriföretag i södra Småland kanske tycker att det är vårt jobb som er marknadsföringspartner att tolka denna underliggande statistik och utföra handlingar som betyder något för er synlighet på nätet istället? Deet brukar innebära att du hellre vill se en rapport som fokuserar på hur mycket pengar du spenderat på oss på Seofy kontra hur mycket pengar som vi har tjänat tillbaka till dig ?
Vi är ute efter långsiktiga relationer med våra kunder. Vår risk att förlora en kund är om kunden inte förstår hur viktiga vi är för företagets försäljning. Att en kund sitter med en faktura ifrån oss på Seofy och undrar ”är det värt pengarna” får ALDRIG ske, är du kund till Seofy så vet du ALLTID vad vårt arbete har kostat, och vad det har genererat, svart på vitt, enkel matematik.
Vi på Seofy är duktiga på att skräddarsy våra rapporter utefter våra kunders behov, och eftersom vi är en seriös marknadsföringspartner så är ärligt talat slutsumman av vårt arbete det viktigaste som vi tycker om att presentera för våra kunder, pengar in ska vara högre än pengar ut, simple as that!
Utöver typ av statistik så innefattar valfriheten hos oss även hur ofta och på vilket sätt man som kund kan tillgodogöra sig statistiken.
Vår sammanfattning är alltså att vi på Seofy står för skräddarsydda rapporter med syftet att varje kund ska förstå affärsnyttan av vårt arbete. Detta oavsett hur kunnig man själv är inom marknadsföring! Och du som kund väljer hur ofta du vill ha den.
