Seofy Experter på lönsam sökmotoroptimering SEO

Skapa en hemsida som alla kan ta en tugga av

Hemsidans syfte är att förena butiker, caféer, skönhetssalongen, gårdsrosterier och gårdsbutiker samt aktivitetsmöjligheter i Kaxholmen under den gemensamma nämnaren Äppledalen. För att sedan skapa en känsla av vad du kan uppleva, smaka och aktivera dig med bland äppleodlingarna i Smålands Toscana. Hemsidan sattes ihop i samarbete med Rickard Heldemyr som stod för skissen vilken lade grund för vårt engagemang.

Få långväga besökare och citytrötta att stanna till

Vi ville att många skulle få chansen att uppleva och hemestra i Äppledalen sommaren 2020. Långväga gäster som gör en avvikare på bilresan för att slingra sig upp till en lunch-vy med klass. Hemmakära smålänningar och jönköpingsbor som ville se annat än de klassiska vandringslederna nära citykärnan. Med sociala medier, Google Ads och SEO såg vi till att sprida känslan av Äppledalen.

När en känsla säger mer än ord

Hemsidans syfte är att förena butiker, caféer, skönhetssalongen, gårdsrosterier och gårdsbutiker samt aktivitetsmöjligheter i Kaxholmen under den gemensamma nämnaren Äppledalen. För att sedan skapa en känsla av vad du kan uppleva, smaka och aktivera dig med bland äppleodlingarna i Smålands Toscana. Hemsidan sattes ihop i samarbete med Rickard Heldemyr som stod för skissen vilken lade grund för vårt engagemang.

Film som sprider vykortsvyer och äppleromans

Vad fångar känslan i Äppledalen bättre än film? Låt dig hänföras av de småländska vidderna, utsiktsplatser och böljande landskap med äpplerader som möter Vätterns kant – med drönare blir det möjligt att fånga helheten. Filmerna vi gjorde under en somrig produktionsdag i Kaxholmen klipptes ned till olika varianter: en för hemsidans startsida och några kortare filmer som är mer kompatibla för sociala medier och digital marknadsföring. I filmerna förmedlas en drömmig känsla av att Äppledalen har något för alla.

Kom i kontakt med oss

topp